Tuesday, July 15, 2008

Vain

Hyeeee guyyysss!!

You know whatttt?! Pagi tadi kannn... hmm mcm mana nak citer? jap..

..

Ok mcm ni. MrComot is out of town, ada kursus apa la for 2 days. Today is the last day. Since I'm not going to meet him (and I've been missing him so bad), tiba2 rasa gedik want to take my own pics, to show him what I'm wearing to the office today.

So I get in the car, dab some lip gloss, pose here and there, cam-whoring. Lama jugak la..of course la.. after that I view balik the cam, tgk ok ke tak, comel ke tak kannnn. So vainnnnnnn.

Then baru I move my car. And you knoww whhhhaattttt? Tiba2 I noticed ada sorg mamat ni standing about 2 mtrs frm my car and looking towards me. So I was thinking la, apsal la mamat ni, nak tanya something ke.

Time I reverse tu baru I perasan ada VAN tengah tunggu nak takeover my parkingggg okkkkkkkk. And that guy yg standing tu maybe nak dtg ketuk tingkap I suh cepat2 or he simply standing there hehehe.

Ughhhhh


I paling tak suka la kalau org nak park, I lambat2 kuar. But tak sengaja okkkkkk. Hmppphhhhh

2 comments:

  1. kalau me jadi laki tu, dah lama me offer to take ur pics. silap haribulan me pun pose skali. maklumlaa dah tunggu nk masuk parking lamaaaaaaaa sangaaaaaaaaaaaat kaaaaaaaaannnnnnn..hahahahahah :P

    ReplyDelete
  2. Hahahaha..nasib baik that guys so-so je. Kalau comel gila mesti me yg offer to take pics together okkk

    ReplyDelete